Angličtina - aktuální společenská (sociální) témata |
MSMT - 13026/2017-2-603
|
Angličtina - obecný kurz |
bez akreditace |
Angličtina pro sociální a pedagogické pracovníky |
bez akreditace |
ASISTENT PEDAGOGA [1. 10. - 20. 11. 2021] |
MSMT - 34002/2019-2-1035
|
Biblická blahoslavenství jako inspirace pro sociální práci: o spirituální dimenzi sociálně-pastoračního pracovníka |
MPSV - A2019/0534-SP
|
Celostní rozvoj osobnosti prostřednictvím hudby ("Muzikoterapie") |
MPSV - A2021/0868-SP/PC
|
Dialog jako pracovní nástroj v pedagogické praxi |
MSMT - 1032/2020-2-63
|
Dialog jako pracovní nástroj v pomáhající profesi |
MPSV - A2021/0867-SP/PC
|
Diskuzní a pohybové hry do třídy v AJ, inspirované metodou zážitkové pedagogiky (kurz v AJ) |
MSTM-13026/2017-2-603
|
Doprovázení umírajících a jejich rodin a pozůstalých |
MPSV - A2021/0871-SP/PC/PP/VP
|
Herní aktivity do třídy a jak je pedagogicky vytěžit |
MSMT - 13026/2017-2-603
|
Instrumentální obohacení Reuvena Feuersteina, Vstupní kurz FIE - I, 80 hodin |
Akreditace MŠMT
|
Jak pedagogicky uchopit neočekávanou situaci při práci s heterogenním třídním kolektivem |
MSMT - 13026/2017-2-603
|
Jak zpřístupnit zdroje, povzbudit sebevědomí a poznat silné stránky |
MSMT - 13026/2017-2-603
|
Komunikace s nemotivovaným klientem |
MPSV A2020/0051-SP/PC
|
Kooperativní vyučování, kritické myšlení a sebezkušenost |
MSMT - 13026/2017-2-603
|
Kritické myšlení v pedagogické praxi |
MSMT - 1032/2020-2-63
|
Kvalifikační kurz pro pracovníky v sociálních službách |
MPSV - A2017/0260-PK
|
Metody psychohygieny pro seberozvoj a praxi / pro pedagogy |
MPSV - A2019/1189-SP/PC/PP/VP, MSMT- 31199/2020-3-733
|
Metody psychohygieny pro učitele |
MSMT - 13026/2017-2-603
|
Metody zážitkové pedagogiky a její použitelnost v běžné škole |
bez akreditace |
Možnosti komunikace ve skupině prostřednictvím hudby, pohybu a výtvarné činnosti |
MPSV - 2017/0144-PC/SP
|
Možnosti spolupráce školy a OSPOD při podpoře dětí z ohrožených rodin |
bez akreditace |
Možnosti využití zahradní terapie pro integraci a aktivizaci osob se zdravotním a sociálním znevýhodněním |
MPSV - A2019/1269-SP/PC/PP
|
Oceňování, kladné sebepojetí a emoční podpora: Jak být prospěšný sobě i žákům? |
MSMT - 13026/2017-2-603
|
PEDAGOG - VEDOUCÍ ZÁJMOVÝCH KROUŽKŮ [16. 10. - 25. 10. 2020] |
Č.j.: MSMT- 381/2019-2-63
|
PEDAGOG VOLNÉHO ČASU [15. 10. 2021 - 29. 1. 2022] |
MSMT- 381/2019-2-63
|
Podpora efektivní spolupráce mezi pedagogickými pracovníky i mezi žáky |
MSMT- 13026/2017-2-603
|
Práce s vinou a smířením v pedagogickém prostředí |
MSMT- 13026/2017-2-603
|
Práce s vinou a smířením v sociální a pastorační práci |
MPSV - A2019/1188-SP/PC/PP/VP
|
Praktické využití aktivit zahradní terapie při práci se znevýhodněnými osobami. |
MPSV A2020/0144-SP/PC
|
Reminiscence - využití vzpomínek při práci se seniory |
MPSV - A2021/0870-SP/PC/PP
|
Rozvoj komunikace o globálně rozvojových tématech (GRV) ve výuce AJ (kurz v AJ) |
Č.j.: MSMT- 31199/2020-3-733
|
Rozvoj komunikace o sociálních tématech ve výuce AJ (kurz v AJ) |
MSMT- 13026/2017-2-603
|
Rozvoj osobních, profesních a sociálních kompetencí jako prevence syndromu vyhoření /v pedagogické praxi |
MPSV - 2017/181217-224/1
MSMT- 22289/2017-2-872
|
Specifika práce s dětmi s odlišným mateřským jazykem |
MPSV - A2020/0962-SP/VP, MŠMT - 39870/2020-4-941
|
Specifika práce se seniorem s demencí |
bez akreditace |
Specifika sociální práce s rodinami v předrozvodovém a rozvodovém řízení a s rodinami řešícími (akutní) problematickou situaci |
MPSV A2020/0361-SP
|
Specifika sociální práce s rodinami v předrozvodovém a rozvodovém řízení a s rodinami řešícími (akutní) problematickou situaci |
bez akreditace |
Teologicko-etické aspekty rozhodování v péči o nevyléčitelně nemocné a umírající |
bez akreditace |
Uvedení do vztahu práva a etiky pro každodenní praxi |
MŠMT - 22289/2017-2-872 (Vztah práva a etiky v každodenní praxi)
MPSV - 2015/1013-SP/VP (Uvedení do vztahu práva a etiky pro každodenní praxi)
|
Úvod do arteterapie |
bez akreditace |
Úvod do dluhové problematiky v praxi sociálního pracovníka |
MPSV - A2019/1270-SP
|
Úvod do sociálního zemědělství |
MPSV - A2018/0751-SP/PC/VP
|
Vietnamské dítě v české škole - jak (ne)řešit jinakost |
bez akreditace |
Vokální interpretace byzantské a postbyzantské hudby východního křesťanství I. |
bez akreditace |
Vokální interpretace byzantské a postbyzantské hudby východního křesťanství II. |
bez akreditace |
Výchovné mimovýukové aktivity vhodné pro děti rozdílného kulturního původu |
bez akreditace |
Základy komunikace s lidmi s demencí |
MPSV-A2017/0505-SP/PC/VP
|
Základy křesťanské etiky a mravnosti |
bez akreditace |
Základy mediace pro sociální pracovníky |
MPSV - A2021/0869-SP/VP
|
Zprostředkované učení v praxi - využití v rámci individualizace a inkluze |
MSMT- 39870/2020-4-941
|