Anotace:
Cíl: Rozvoj profesních dovedností při práci s klientem (obzvláště při navazování a udržení spolupráce). Reflektované využívání vlastní motivace k práci a při práci s klientem. Porozumění vztahu motivace, potřeb a hodnot. Praktické využití v práci s klienty a zlepšování vlastních komunikačních dovedností při získávání klienta ke spolupráci.
Typ kurzu:
- kurz dalšího vzdělávání
 
Komu je kurz určen:
- sociální pracovník
 
Akreditace:
MPSV A2020/0051-SP/PC
Rozsah:
16 hodin
Obsah kurzu:
- Základní pojmy spojené s motivací.
 - Portrét nemotivovaného klienta.
 - Vlastní motivace v životě.
 - Pomoc a kontrola jako cesty k navázání a udržení spolupráce.
 - Nácviky vedení rozhovoru s komentáři a korekcí.
 - Reflexe změn, revize cílů.
 - Vlastní motivace k práci s klienty.
 - Motivace, potřeby a hodnoty klientů.
 - Zdroje klientů.
 - Nácviky vedení rozhovoru v modelové situaci s komentáři a korekcí.
 
Maximální počet účastníků:
- 15
 
