|
Úvod do zahradní terapie |
|
Angličtina - obecný kurz |
|
Angličtina - obecný kurz |
|
Angličtina - obecný kurz |
|
Angličtina - obecný kurz |
|
Angličtina - obecný kurz |
|
Angličtina - obecný kurz (16. 10. 2018 - 15. 1. 2019) |
|
Angličtina pro sociální a pedagogické pracovníky |
|
Angličtina pro sociální a pedagogické pracovníky |
|
Angličtina pro sociální pracovníky |
|
Angličtina pro sociální pracovníky |
|
Angličtina pro sociální pracovníky |
|
Asistent pedagoga (20. 8. - 31. 8. 2018) |
|
Asistent pedagoga - léto 2017 |
|
Asistent pedagoga - PÁTEK |
|
Asistent pedagoga - PÁTEK |
|
Asistent pedagoga - PÁTEK (19. 10. 2018 - 18. 1. 2019) |
|
Asistent pedagoga - PÁTKY, 2017 |
|
Asistent pedagoga - STŘEDA (3. 10. 2018 - 20. 3. 2019) |
|
Asistent pedagoga - STŘEDA VEČER |
|
Asistent pedagoga PÁTEK (8. 3. - 24. 5. 2019) |
|
ASISTENT PEDAGOGA [1. 10. - 20. 11. 2021] |
|
ASISTENT PEDAGOGA [10. 1. - 8. 2. 2020] |
|
ASISTENT PEDAGOGA [13. 3. - 18. 4. 2020] |
|
ASISTENT PEDAGOGA [15. 1. - 13. 2. 2021] |
|
ASISTENT PEDAGOGA [16. 8. - 27. 8 . 2021] |
|
ASISTENT PEDAGOGA [17. 8. - 28. 8. 2020] |
|
Asistent pedagoga [19. 8. - 30. 8. 2019] |
|
ASISTENT PEDAGOGA [2. 10. - 28. 11. 2020] |
|
Asistent pedagoga [4. 10. - 9. 11. 2019] |
|
ASISTENT PEDAGOGA [9. 4. - 22. 5 . 2021] |
|
Biblická blahoslavenství jako inspirace pro sociální práci: o spirituální dimenzi sociálně-pastoračního pracovníka |
|
Biblická blahoslavenství jako inspirace pro sociální práci: o spirituální dimenzi sociálně-pastoračního pracovníka |
|
Biblická blahoslavenství jako inspirace pro sociální práci: o spirituální dimenzi sociálně-pastoračního pracovníka |
|
Biblická blahoslavenství jako inspirace pro sociální práci: o spirituální dimenzi sociálně-pastoračního pracovníka |
|
Biblická blahoslavenství jako inspirace pro sociální práci: o spirituální dimenzi sociálně-pastoračního pracovníka |
|
Biblická blahoslavenství jako inspirace pro sociální práci: o spirituální dimenzi sociálně-pastoračního pracovníka |
|
Celostní rozvoj osobnosti prostřednictvím hudby ("Muzikoterapie") |
|
Celostní rozvoj osobnosti prostřednictvím hudby ("Muzikoterapie") |
|
Dialog jako pracovní nástroj v pedagogické praxi |
|
Dialog jako pracovní nástroj v pedagogické praxi |
|
Dialog jako pracovní nástroj v pomáhající profesi |
|
Doprovázení umírajících a jejich rodin a pozůstalých |
|
Doprovázení umírajících a jejich rodin a pozůstalých |
|
Doprovázení umírajících a jejich rodin a pozůstalých |
|
Doprovázení umírajících a jejich rodin a pozůstalých |
|
Doprovázení umírajících a jejich rodin a pozůstalých |
|
Doprovázení umírajících a jejich rodin a pozůstalých - PÁTEK |
|
Doprovázení umírajících a jejich rodin a pozůstalých - SOBOTA |
|
Grantování - projektový management pro NNO v oblasti sociálních služeb |
|
Instrumentální obohacení Reuvena Feuersteina, Vstupní kurz FIE - I, 80 hodin, (23. 7. - 30. 7. 2018) |
|
Instrumentální obohacení Reuvena Feuersteina, Vstupní kurz FIE - I, 80 hodin, (24. 9. - 1. 10. 2018) |
|
Kdo jsou Romové - základy pro sociální pracovníky |
|
Kdo jsou Romové a romské dítě v české škole |
|
Kdo jsou Romové a romské dítě v české škole |
|
Komunikace s nemotivovaným klientem |
|
Komunikace s nemotivovaným klientem |
|
Komunikace s nemotivovaným klientem |
|
Komunikační dovednosti pro pedagogy |
|
Kritické myšlení v pedagogické praxi |
|
Kritické myšlení v pedagogické praxi |
|
Kritické myšlení v pedagogické praxi |
|
Kritické myšlení v pedagogické praxi |
|
Kritické myšlení v pedagogické praxi |
|
Kritické myšlení v pedagogické praxi |
|
Kritické myšlení v pedagogické praxi |
|
KURZ DO ŠABLON: Herní aktivity do třídy a jak je pedagogicky vytěžit |
|
KURZ DO ŠABLON: Jak zpřístupnit zdroje, povzbudit sebevědomí a poznat silné stránky? |
|
KURZ DO ŠABLON: Oceňování, kladné sebepojetí a emoční podpora: Jak být prospěšný sobě i žákům? |
|
KURZ DO ŠABLON: Rozvoj komunikace o globálně rozvojových tématech (GRV) ve výuce AJ (kurz v AJ) |
|
KURZ DO ŠABLON: Rozvoj komunikace o globálně rozvojových tématech (GRV) ve výuce AJ (kurz v AJ) |
|
Kurz Ochrana spotřebitele v praxi |
|
Kvalifikační kurz pro pracovníky v sociálních službách |
|
Lidská práva v pedagogické praxi |
|
Lidská práva v pedagogické praxi |
|
Metoda FIE (Feuerstein) a zkušenost zprostředkovaného učení - využití pro práci s dětmi cizinců |
|
Metoda FIE (Feuerstein) a zkušenost zprostředkovaného učení - využití pro práci s dětmi cizinců |
|
Metoda FIE (Feuerstein) a zkušenost zprostředkovaného učení - využití pro práci s dětmi cizinců |
|
Metoda FIE a zkušenost zprostředkovaného učení - využití pro práci s dětmi cizinců |
|
Metody psychohygieny pro seberozvoj a praxi |
|
Metody psychohygieny pro seberozvoj a praxi |
|
Metody psychohygieny pro seberozvoj a praxi |
|
Metody zážitkové pedagogiky a její použitelnost v běžné škole |
|
Metody zážitkové pedagogiky a její použitelnost v běžné škole |
|
Možnosti komunikace ve skupině prostřednictvím hudby, pohybu a výtvarné činnosti |
|
Možnosti komunikace ve skupině prostřednictvím hudby, pohybu a výtvarné činnosti |
|
Možnosti spolupráce školy a OSPOD při podpoře dětí z ohrožených rodin |
|
Možnosti spolupráce školy a OSPOD při podpoře dětí z ohrožených rodin |
|
Možnosti využití případových konferencí v práci s rodinou |
|
Možnosti využití zahradní terapie pro integraci a aktivizaci osob se zdravotním a sociálním znevýhodněním |
|
Možnosti využití zahradní terapie pro integraci a aktivizaci osob se zdravotním a sociálním znevýhodněním |
|
Možnosti využití zahradní terapie pro integraci a aktivizaci osob se zdravotním a sociálním znevýhodněním |
|
Možnosti využití zahradní terapie pro integraci a aktivizaci osob se zdravotním a sociálním znevýhodněním |
|
Multikulturalita ve školním prostředí: role pedagogů a jejich asistentů v podpoře vzdělávání žáků z etnických menšin |
|
Multikulturalita ve školním prostředí: role pedagogů a jejich asistentů v podpoře vzdělávání žáků z etnických menšin |
|
Muzikoterapie pro celostní rozvoj |
|
Muzikoterapie pro celostní rozvoj |
|
Pedagog - vedoucí zájmových kroužků |
|
Pedagog - vedoucí zájmových kroužků |
|
Pedagog - vedoucí zájmových kroužků |
|
Pedagog - vedoucí zájmových kroužků [16. 10. - 25. 10. 2020] |
|
PEDAGOG VOLNÉHO ČASU |
|
PEDAGOG VOLNÉHO ČASU |
|
Pedagog volného času - SOBOTA |
|
Pedagog volného času - SOBOTA |
|
Pedagog volného času - SOBOTA (13. 10. 2018 - 23. 3. 2019) |
|
Pedagog volného času - SOBOTA (2. 3. - 15. 6. 2019) |
|
PEDAGOG VOLNÉHO ČASU [12. 3. - 29. 5. 2021] |
|
PEDAGOG VOLNÉHO ČASU [13. 11. 2020 - 6. 2. 2021] |
|
PEDAGOG VOLNÉHO ČASU [15. 10. 2021 - 29. 1. 2022] |
|
Pedagog volného času, asistent pedagoga - dálkový (STŘEDY) |
|
Pedagog volného času, asistent pedagoga - SOBOTY, 2017 |
|
Po stopách křesťanství v moderní společnosti |
|
Práce s vinou a smířením v pedagogickém prostředí |
|
Práce s vinou a smířením v pedagogickém prostředí |
|
Práce s vinou a smířením v pedagogickém prostředí |
|
Práce s vinou a smířením v pedagogickém prostředí |
|
Práce s vinou a smířením v pomáhajících profesích |
|
Práce s vinou a smířením v pomáhajících profesích |
|
Práce se skupinou, příprava a vedení skupinových programů |
|
Práce se skupinou, příprava a vedení skupinových programů |
|
Práce se skupinou, příprava a vedení skupinových programů |
|
Pracovník v sociálních službách |
|
Praktické dovednosti pro zahradní terapii |
|
Praktické dovednosti pro zahradní terapii |
|
Praktické dovednosti pro zahradní terapii |
|
Praktické využití aktivit zahradní terapie při práci se znevýhodněnými osobami. |
|
Principy práce s žáky s odlišným mateřským jazykem |
|
Reminiscence - využití vzpomínek při práci se seniory |
|
Reminiscence - využití vzpomínek při práci se seniory |
|
Reminiscence - využití vzpomínek při práci se seniory |
|
Reminiscence - využití vzpomínek při práci se seniory |
|
Rozvoj komunikace o globálně rozvojových tématech (GRV) ve výuce AJ (kurz v AJ) |
|
S knihou po škole – Školní čtenářský klub |
|
Setkání s islámem a cizinci - základní religionistické a právní souvislosti |
|
Setkání s islámem a cizinci - základní religionistické a právní souvislosti |
|
Specifika práce s dětmi s odlišným mateřským jazykem |
|
Specifika práce s dětmi s odlišným mateřským jazykem |
|
Specifika práce s dětmi s podezřením na syndrom CAN a CAS |
|
Specifika práce s dětmi s podezřením na syndrom CAN a CAS |
|
Specifika práce se seniorem s demencí |
|
Specifika sociální práce s rodinami v předrozvodovém a rozvodovém řízení a s rodinami řešícími problematickou situaci |
|
Specifika sociální práce s rodinami v předrozvodovém a rozvodovém řízení a s rodinami řešícími problematickou situaci |
|
Stereotýpek v nás: interkulturním vzděláváním a prožitkem k toleranci |
|
Supervize a sdílení zkušeností |
|
Supervize pedagogické praxe |
|
Supervize sociální a pedagogické praxe |
|
Supervize sociální a pedagogické praxe |
|
Teologicko-etické aspekty rozhodování v péči o nevyléčitelně nemocné a umírající |
|
Uvedení do vztahu práva a etiky pro každodenní praxi |
|
Uvedení do vztahu práva a etiky pro každodenní praxi |
|
Úvod do dluhové problematiky v praxi sociálního pracovníka |
|
Úvod do dluhové problematiky v praxi sociálního pracovníka |
|
Úvod do dluhové problematiky v praxi sociálního pracovníka |
|
Úvod do dluhové problematiky v praxi sociálního pracovníka |
|
Úvod do dluhové problematiky v praxi sociálního pracovníka |
|
Úvod do sociálního zemědělství |
|
Úvod do sociálního zemědělství |
|
Úvod do sociálního zemědělství |
|
Úvod do zahradní terapie |
|
Úvod do zahradní terapie |
|
Úvod do zahradní terapie |
|
Vietnamské dítě v české škole - jak (ne)řešit jinakost |
|
Vokální interpretace byzantské a postbyzantské hudby východního křesťanství I. |
|
Vokální interpretace byzantské a postbyzantské hudby východního křesťanství II. |
|
Výchovné mimovýukové aktivity vhodné pro děti rozdílného kulturního původu |
|
Základy čtení a psaní právních textů pro sociální pracovníky |
|
Základy čtení a psaní právních textů pro sociální pracovníky |
|
Základy finančního řízení pro vedoucí pracovníky v sociálních službách |
|
Základy komunikace s lidmi s demencí |
|
Základy komunikace s lidmi s demencí |
|
Základy komunikace s lidmi s demencí |
|
Základy křesťanské etiky a mravnosti |
|
Základy křesťanské etiky a mravnosti |
|
Základy mediace pro sociální pracovníky |
|
Základy mediace pro sociální pracovníky |
|
Základy mediace pro sociální pracovníky |
|
Základy mediace pro sociální pracovníky |
|
Základy mediace pro sociální pracovníky |
|
Základy mediace pro sociální pracovníky |
|
Zprostředkované učení v praxi - využití v rámci individualizace a inkluze |
|
Zprostředkované učení v praxi - využití v rámci individualizace a inkluze |
|
Zprostředkované učení v praxi - využití v rámci individualizace a inkluze |
|
Zprostředkované učení v praxi - využití v rámci individualizace a inkluze |
|
Zprostředkované učení v praxi - využití v rámci individualizace a inkluze |