Den otevřených dveří |
„Jeden svět na školách"- „Příběhy bezpráví“ |
Angličtina - obecný kurz |
Angličtina - obecný kurz |
Angličtina - obecný kurz |
Angličtina - obecný kurz (16. 10. 2018 - 15. 1. 2019) |
Angličtina pro sociální a pedagogické pracovníky |
Angličtina pro sociální a pedagogické pracovníky |
Angličtina pro sociální pracovníky |
Angličtina pro sociální pracovníky |
Asistent pedagoga (20. 8. - 31. 8. 2018) |
Asistent pedagoga - PÁTEK |
Asistent pedagoga - PÁTEK (19. 10. 2018 - 18. 1. 2019) |
Asistent pedagoga - STŘEDA (3. 10. 2018 - 20. 3. 2019) |
Asistent pedagoga PÁTEK (8. 3. - 24. 5. 2019) |
ASISTENT PEDAGOGA [1. 10. - 20. 11. 2021] |
ASISTENT PEDAGOGA [10. 1. - 8. 2. 2020] |
ASISTENT PEDAGOGA [13. 3. - 18. 4. 2020] |
ASISTENT PEDAGOGA [15. 1. - 13. 2. 2021] |
ASISTENT PEDAGOGA [16. 8. - 27. 8 . 2021] |
ASISTENT PEDAGOGA [17. 8. - 28. 8. 2020] |
ASISTENT PEDAGOGA [2. 10. - 28. 11. 2020] |
Asistent pedagoga [4. 10. - 9. 11. 2019] |
ASISTENT PEDAGOGA [9. 4. - 22. 5 . 2021] |
Biblická blahoslavenství jako inspirace pro sociální práci: o spirituální dimenzi sociálně-pastoračního pracovníka |
Biblická blahoslavenství jako inspirace pro sociální práci: o spirituální dimenzi sociálně-pastoračního pracovníka |
Biblická blahoslavenství jako inspirace pro sociální práci: o spirituální dimenzi sociálně-pastoračního pracovníka |
Biblická blahoslavenství jako inspirace pro sociální práci: o spirituální dimenzi sociálně-pastoračního pracovníka |
Bůh miluje cizince |
Celostní rozvoj osobnosti prostřednictvím hudby ("Muzikoterapie") |
Celostní rozvoj osobnosti prostřednictvím hudby ("Muzikoterapie") |
Congroo - veletrh vysokých škol |
Den otevřených dveří |
Den otevřených dveří |
DEN OTEVŘENÝCH DVEŘÍ |
DEN OTEVŘENÝCH DVEŘÍ |
Den otevřených dveří - ZRUŠEN |
Dialog farářky Církve čs. husitské Martiny Viktorie Kopecké a sociologa Davida Macka |
Dialog jako pracovní nástroj v pedagogické praxi |
Dialog jako pracovní nástroj v pedagogické praxi |
DOD - Speciální den otevřených dveří na Jaboku! |
Domov je doma - výstava fotografií o rané péči |
Doprovázení umírajících a jejich rodin a pozůstalých |
Doprovázení umírajících a jejich rodin a pozůstalých |
Doprovázení umírajících a jejich rodin a pozůstalých |
Doprovázení umírajících a jejich rodin a pozůstalých - SOBOTA |
ETICKÝ KODEX IFSW 2018 VE SVĚTLE AKTUÁLNÍCH DOKUMENTŮ UPRAVUJÍCÍCH VZDĚLÁVÁNÍ V SOCIÁLNÍ PRÁCI |
Gaudeamus online |
Grantování - projektový management pro NNO v oblasti sociálních služeb |
INSPIRATIVNÍ PROJEVY SPIRITUALITY V DOBĚ KRIZE INSTITUCÍ |
Instrumentální obohacení Reuvena Feuersteina, Vstupní kurz FIE - I, 80 hodin, (23. 7. - 30. 7. 2018) |
Instrumentální obohacení Reuvena Feuersteina, Vstupní kurz FIE - I, 80 hodin, (24. 9. - 1. 10. 2018) |
Jabocký hrnek |
Jabok slaví 25 let své existence |
Je Jabok odpovědný k životnímu prostředí? - 4. tématický den |
Kdo jsou Romové - základy pro sociální pracovníky |
Kdo jsou Romové a romské dítě v české škole |
Komunikace s nemotivovaným klientem |
Komunikace s nemotivovaným klientem |
Komunikační dovednosti pro pedagogy |
Kritické myšlení v pedagogické praxi |
Kritické myšlení v pedagogické praxi |
Kritické myšlení v pedagogické praxi |
Kritické myšlení v pedagogické praxi |
Kritické myšlení v pedagogické praxi |
KURZ DO ŠABLON: Herní aktivity do třídy a jak je pedagogicky vytěžit |
KURZ DO ŠABLON: Jak zpřístupnit zdroje, povzbudit sebevědomí a poznat silné stránky? |
KURZ DO ŠABLON: Oceňování, kladné sebepojetí a emoční podpora: Jak být prospěšný sobě i žákům? |
KURZ DO ŠABLON: Rozvoj komunikace o globálně rozvojových tématech (GRV) ve výuce AJ (kurz v AJ) |
KURZ DO ŠABLON: Rozvoj komunikace o globálně rozvojových tématech (GRV) ve výuce AJ (kurz v AJ) |
Lidé s postižením a zákon č. 108/2006 Sb. o sociálních službách |
Lidská práva v pedagogické praxi |
Malá konference o využití přírody v terapeutickém prostoru |
Měníme sebe i svět - 3. tematický den k 25. výročí Jaboku |
Metoda FIE (Feuerstein) a zkušenost zprostředkovaného učení - využití pro práci s dětmi cizinců |
Metoda FIE (Feuerstein) a zkušenost zprostředkovaného učení - využití pro práci s dětmi cizinců |
Metoda FIE (Feuerstein) a zkušenost zprostředkovaného učení - využití pro práci s dětmi cizinců |
Metody psychohygieny pro seberozvoj a praxi |
Metody psychohygieny pro seberozvoj a praxi |
Metody zážitkové pedagogiky a její použitelnost v běžné škole |
Mezinárodní hnutí Archa dnes (Hnutí komunit pro lidi s postižením) Odkaz Jeana Vaniera |
Možnosti spolupráce školy a OSPOD při podpoře dětí z ohrožených rodin |
Možnosti využití zahradní terapie pro integraci a aktivizaci osob se zdravotním a sociálním znevýhodněním |
Možnosti využití zahradní terapie pro integraci a aktivizaci osob se zdravotním a sociálním znevýhodněním |
Možnosti využití zahradní terapie pro integraci a aktivizaci osob se zdravotním a sociálním znevýhodněním |
Možnosti využití zahradní terapie pro integraci a aktivizaci osob se zdravotním a sociálním znevýhodněním |
Multikulturalita ve školním prostředí: role pedagogů a jejich asistentů v podpoře vzdělávání žáků z etnických menšin |
Pečení a zdobení Fairtradových perníčků na Vánoční Hvězdu |
Pedagog - vedoucí zájmových kroužků |
Pedagog - vedoucí zájmových kroužků |
Pedagog - vedoucí zájmových kroužků [16. 10. - 25. 10. 2020] |
PEDAGOG VOLNÉHO ČASU |
PEDAGOG VOLNÉHO ČASU |
Pedagog volného času - SOBOTA |
Pedagog volného času - SOBOTA (13. 10. 2018 - 23. 3. 2019) |
Pedagog volného času - SOBOTA (2. 3. - 15. 6. 2019) |
PEDAGOG VOLNÉHO ČASU [12. 3. - 29. 5. 2021] |
PEDAGOG VOLNÉHO ČASU [13. 11. 2020 - 6. 2. 2021] |
PEDAGOG VOLNÉHO ČASU [15. 10. 2021 - 29. 1. 2022] |
Podávají se přihlášky |
Práce s vinou a smířením v pedagogickém prostředí |
Práce s vinou a smířením v pedagogickém prostředí |
Práce se skupinou, příprava a vedení skupinových programů |
Praktické dovednosti pro zahradní terapii |
Praktické dovednosti pro zahradní terapii |
Praktické využití aktivit zahradní terapie při práci se znevýhodněnými osobami. |
Principy práce s žáky s odlišným mateřským jazykem |
Reminiscence - využití vzpomínek při práci se seniory |
Reminiscence - využití vzpomínek při práci se seniory |
Reminiscence - využití vzpomínek při práci se seniory |
Rozpouštíme vnější a vnitřní bariéry v životě lidí s postižením |
Rozvoj dětského čtenářství - "Čtení o páté" |
Rozvoj komunikace o globálně rozvojových tématech (GRV) ve výuce AJ (kurz v AJ) |
Semináře sdílení a reflexe situací z praxe (29. 11. 2018 - 28. 5. 2019) |
Setkání studentů a učitelů s poskytovateli odborných praxí |
Setkání studentů a učitelů VOŠ Jabok s poskytovateli odborných praxí |
Slavností předávání diplomů |
Slavnostní ekumenická bohoslužba k zahájení školního roku 2017/2018 |
Slavnostní předávání diplomů absolventům Jaboku |
Služba lidem jako profese - debata s Pavlem Fischerem |
Sociální pedagogika, její zdroje a přesahy - 25 LET DIALOGU |
Současná teorie sociální práce v Německu |
Specifika práce s dětmi s odlišným mateřským jazykem |
Specifika práce s dětmi s odlišným mateřským jazykem |
Specifika práce s dětmi s podezřením na syndrom CAN a CAS |
Specifika sociální práce s rodinami v předrozvodovém a rozvodovém řízení a s rodinami řešícími problematickou situaci |
Specifika sociální práce s rodinami v předrozvodovém a rozvodovém řízení a s rodinami řešícími problematickou situaci |
Studentská konference - 2.ročník |
Studentská konference 1. ročníku VOŠ JABOK |
Studentská konference 2. ročníku VOŠ JABOK |
TEMATICKÝ DEN - EKONOMIKA, PENÍZE A SOLIDARITA |
Teologicko-etické aspekty rozhodování v péči o nevyléčitelně nemocné a umírající |
Týden studentem Jaboku |
Uvedení do vztahu práva a etiky pro každodenní praxi |
Úvod do dluhové problematiky v praxi sociálního pracovníka |
Úvod do dluhové problematiky v praxi sociálního pracovníka |
Úvod do dluhové problematiky v praxi sociálního pracovníka |
Úvod do dluhové problematiky v praxi sociálního pracovníka |
Úvod do sociálního zemědělství |
Úvod do sociálního zemědělství |
Úvod do zahradní terapie |
Úvod do zahradní terapie |
Úvod do zahradní terapie |
V. Tematický den - Demokracie |
Vánoční Hvězda 2017 |
Vánoční hvězda 2018 |
Vietnamské dítě v české škole - jak (ne)řešit jinakost |
Výchovné mimovýukové aktivity vhodné pro děti rozdílného kulturního původu |
Zahájení školní roku na Jaboku 2019/2020 |
Zahájení školního roku |
Zahájení školního roku 2018/2019 |
Zahradní slavnost |
Zahradní slavnost |
Zahradní slavnost 2018 |
Zahradní slavnost 2019 |
Základy komunikace s lidmi s demencí |
Základy komunikace s lidmi s demencí |
Základy komunikace s lidmi s demencí |
Základy křesťanské etiky a mravnosti |
Základy křesťanské etiky a mravnosti |
Základy mediace pro sociální pracovníky |
Základy mediace pro sociální pracovníky |
Základy mediace pro sociální pracovníky |
Základy mediace pro sociální pracovníky |
Zprostředkované učení v praxi - využití v rámci individualizace a inkluze |
Zprostředkované učení v praxi - využití v rámci individualizace a inkluze |
Zprostředkované učení v praxi - využití v rámci individualizace a inkluze |
Zprostředkované učení v praxi - využití v rámci individualizace a inkluze |
Zprostředkované učení v praxi - využití v rámci individualizace a inkluze |