|
Den otevřených dveří |
|
„Jeden svět na školách"- „Příběhy bezpráví“ |
|
Angličtina - obecný kurz |
|
Angličtina - obecný kurz |
|
Angličtina - obecný kurz |
|
Angličtina - obecný kurz (16. 10. 2018 - 15. 1. 2019) |
|
Angličtina pro sociální a pedagogické pracovníky |
|
Angličtina pro sociální a pedagogické pracovníky |
|
Angličtina pro sociální pracovníky |
|
Angličtina pro sociální pracovníky |
|
Asistent pedagoga (20. 8. - 31. 8. 2018) |
|
Asistent pedagoga - PÁTEK |
|
Asistent pedagoga - PÁTEK (19. 10. 2018 - 18. 1. 2019) |
|
Asistent pedagoga - STŘEDA (3. 10. 2018 - 20. 3. 2019) |
|
Asistent pedagoga PÁTEK (8. 3. - 24. 5. 2019) |
|
ASISTENT PEDAGOGA [1. 10. - 20. 11. 2021] |
|
ASISTENT PEDAGOGA [10. 1. - 8. 2. 2020] |
|
ASISTENT PEDAGOGA [13. 3. - 18. 4. 2020] |
|
ASISTENT PEDAGOGA [15. 1. - 13. 2. 2021] |
|
ASISTENT PEDAGOGA [16. 8. - 27. 8 . 2021] |
|
ASISTENT PEDAGOGA [17. 8. - 28. 8. 2020] |
|
ASISTENT PEDAGOGA [2. 10. - 28. 11. 2020] |
|
Asistent pedagoga [4. 10. - 9. 11. 2019] |
|
ASISTENT PEDAGOGA [9. 4. - 22. 5 . 2021] |
|
Biblická blahoslavenství jako inspirace pro sociální práci: o spirituální dimenzi sociálně-pastoračního pracovníka |
|
Biblická blahoslavenství jako inspirace pro sociální práci: o spirituální dimenzi sociálně-pastoračního pracovníka |
|
Biblická blahoslavenství jako inspirace pro sociální práci: o spirituální dimenzi sociálně-pastoračního pracovníka |
|
Biblická blahoslavenství jako inspirace pro sociální práci: o spirituální dimenzi sociálně-pastoračního pracovníka |
|
Bůh miluje cizince |
|
Celostní rozvoj osobnosti prostřednictvím hudby ("Muzikoterapie") |
|
Celostní rozvoj osobnosti prostřednictvím hudby ("Muzikoterapie") |
|
Congroo - veletrh vysokých škol |
|
Den otevřených dveří |
|
Den otevřených dveří |
|
DEN OTEVŘENÝCH DVEŘÍ |
|
DEN OTEVŘENÝCH DVEŘÍ |
|
Den otevřených dveří - ZRUŠEN |
|
Dialog farářky Církve čs. husitské Martiny Viktorie Kopecké a sociologa Davida Macka |
|
Dialog jako pracovní nástroj v pedagogické praxi |
|
Dialog jako pracovní nástroj v pedagogické praxi |
|
DOD - Speciální den otevřených dveří na Jaboku! |
|
Domov je doma - výstava fotografií o rané péči |
|
Doprovázení umírajících a jejich rodin a pozůstalých |
|
Doprovázení umírajících a jejich rodin a pozůstalých |
|
Doprovázení umírajících a jejich rodin a pozůstalých |
|
Doprovázení umírajících a jejich rodin a pozůstalých - SOBOTA |
|
ETICKÝ KODEX IFSW 2018 VE SVĚTLE AKTUÁLNÍCH DOKUMENTŮ UPRAVUJÍCÍCH VZDĚLÁVÁNÍ V SOCIÁLNÍ PRÁCI |
|
Gaudeamus online |
|
Grantování - projektový management pro NNO v oblasti sociálních služeb |
|
INSPIRATIVNÍ PROJEVY SPIRITUALITY V DOBĚ KRIZE INSTITUCÍ |
|
Instrumentální obohacení Reuvena Feuersteina, Vstupní kurz FIE - I, 80 hodin, (23. 7. - 30. 7. 2018) |
|
Instrumentální obohacení Reuvena Feuersteina, Vstupní kurz FIE - I, 80 hodin, (24. 9. - 1. 10. 2018) |
|
Jabocký hrnek |
|
Jabok slaví 25 let své existence |
|
Je Jabok odpovědný k životnímu prostředí? - 4. tématický den |
|
Kdo jsou Romové - základy pro sociální pracovníky |
|
Kdo jsou Romové a romské dítě v české škole |
|
Komunikace s nemotivovaným klientem |
|
Komunikace s nemotivovaným klientem |
|
Komunikační dovednosti pro pedagogy |
|
Kritické myšlení v pedagogické praxi |
|
Kritické myšlení v pedagogické praxi |
|
Kritické myšlení v pedagogické praxi |
|
Kritické myšlení v pedagogické praxi |
|
Kritické myšlení v pedagogické praxi |
|
KURZ DO ŠABLON: Herní aktivity do třídy a jak je pedagogicky vytěžit |
|
KURZ DO ŠABLON: Jak zpřístupnit zdroje, povzbudit sebevědomí a poznat silné stránky? |
|
KURZ DO ŠABLON: Oceňování, kladné sebepojetí a emoční podpora: Jak být prospěšný sobě i žákům? |
|
KURZ DO ŠABLON: Rozvoj komunikace o globálně rozvojových tématech (GRV) ve výuce AJ (kurz v AJ) |
|
KURZ DO ŠABLON: Rozvoj komunikace o globálně rozvojových tématech (GRV) ve výuce AJ (kurz v AJ) |
|
Lidé s postižením a zákon č. 108/2006 Sb. o sociálních službách |
|
Lidská práva v pedagogické praxi |
|
Malá konference o využití přírody v terapeutickém prostoru |
|
Měníme sebe i svět - 3. tematický den k 25. výročí Jaboku |
|
Metoda FIE (Feuerstein) a zkušenost zprostředkovaného učení - využití pro práci s dětmi cizinců |
|
Metoda FIE (Feuerstein) a zkušenost zprostředkovaného učení - využití pro práci s dětmi cizinců |
|
Metoda FIE (Feuerstein) a zkušenost zprostředkovaného učení - využití pro práci s dětmi cizinců |
|
Metody psychohygieny pro seberozvoj a praxi |
|
Metody psychohygieny pro seberozvoj a praxi |
|
Metody zážitkové pedagogiky a její použitelnost v běžné škole |
|
Mezinárodní hnutí Archa dnes (Hnutí komunit pro lidi s postižením) Odkaz Jeana Vaniera |
|
Možnosti spolupráce školy a OSPOD při podpoře dětí z ohrožených rodin |
|
Možnosti využití zahradní terapie pro integraci a aktivizaci osob se zdravotním a sociálním znevýhodněním |
|
Možnosti využití zahradní terapie pro integraci a aktivizaci osob se zdravotním a sociálním znevýhodněním |
|
Možnosti využití zahradní terapie pro integraci a aktivizaci osob se zdravotním a sociálním znevýhodněním |
|
Možnosti využití zahradní terapie pro integraci a aktivizaci osob se zdravotním a sociálním znevýhodněním |
|
Multikulturalita ve školním prostředí: role pedagogů a jejich asistentů v podpoře vzdělávání žáků z etnických menšin |
|
Pečení a zdobení Fairtradových perníčků na Vánoční Hvězdu |
|
Pedagog - vedoucí zájmových kroužků |
|
Pedagog - vedoucí zájmových kroužků |
|
Pedagog - vedoucí zájmových kroužků [16. 10. - 25. 10. 2020] |
|
PEDAGOG VOLNÉHO ČASU |
|
PEDAGOG VOLNÉHO ČASU |
|
Pedagog volného času - SOBOTA |
|
Pedagog volného času - SOBOTA (13. 10. 2018 - 23. 3. 2019) |
|
Pedagog volného času - SOBOTA (2. 3. - 15. 6. 2019) |
|
PEDAGOG VOLNÉHO ČASU [12. 3. - 29. 5. 2021] |
|
PEDAGOG VOLNÉHO ČASU [13. 11. 2020 - 6. 2. 2021] |
|
PEDAGOG VOLNÉHO ČASU [15. 10. 2021 - 29. 1. 2022] |
|
Podávají se přihlášky |
|
Práce s vinou a smířením v pedagogickém prostředí |
|
Práce s vinou a smířením v pedagogickém prostředí |
|
Práce se skupinou, příprava a vedení skupinových programů |
|
Praktické dovednosti pro zahradní terapii |
|
Praktické dovednosti pro zahradní terapii |
|
Praktické využití aktivit zahradní terapie při práci se znevýhodněnými osobami. |
|
Principy práce s žáky s odlišným mateřským jazykem |
|
Reminiscence - využití vzpomínek při práci se seniory |
|
Reminiscence - využití vzpomínek při práci se seniory |
|
Reminiscence - využití vzpomínek při práci se seniory |
|
Rozpouštíme vnější a vnitřní bariéry v životě lidí s postižením |
|
Rozvoj dětského čtenářství - "Čtení o páté" |
|
Rozvoj komunikace o globálně rozvojových tématech (GRV) ve výuce AJ (kurz v AJ) |
|
Semináře sdílení a reflexe situací z praxe (29. 11. 2018 - 28. 5. 2019) |
|
Setkání studentů a učitelů s poskytovateli odborných praxí |
|
Setkání studentů a učitelů VOŠ Jabok s poskytovateli odborných praxí |
|
Slavností předávání diplomů |
|
Slavnostní ekumenická bohoslužba k zahájení školního roku 2017/2018 |
|
Slavnostní předávání diplomů absolventům Jaboku |
|
Služba lidem jako profese - debata s Pavlem Fischerem |
|
Sociální pedagogika, její zdroje a přesahy - 25 LET DIALOGU |
|
Současná teorie sociální práce v Německu |
|
Specifika práce s dětmi s odlišným mateřským jazykem |
|
Specifika práce s dětmi s odlišným mateřským jazykem |
|
Specifika práce s dětmi s podezřením na syndrom CAN a CAS |
|
Specifika sociální práce s rodinami v předrozvodovém a rozvodovém řízení a s rodinami řešícími problematickou situaci |
|
Specifika sociální práce s rodinami v předrozvodovém a rozvodovém řízení a s rodinami řešícími problematickou situaci |
|
Studentská konference - 2.ročník |
|
Studentská konference 1. ročníku VOŠ JABOK |
|
Studentská konference 2. ročníku VOŠ JABOK |
|
TEMATICKÝ DEN - EKONOMIKA, PENÍZE A SOLIDARITA |
|
Teologicko-etické aspekty rozhodování v péči o nevyléčitelně nemocné a umírající |
|
Týden studentem Jaboku |
|
Uvedení do vztahu práva a etiky pro každodenní praxi |
|
Úvod do dluhové problematiky v praxi sociálního pracovníka |
|
Úvod do dluhové problematiky v praxi sociálního pracovníka |
|
Úvod do dluhové problematiky v praxi sociálního pracovníka |
|
Úvod do dluhové problematiky v praxi sociálního pracovníka |
|
Úvod do sociálního zemědělství |
|
Úvod do sociálního zemědělství |
|
Úvod do zahradní terapie |
|
Úvod do zahradní terapie |
|
Úvod do zahradní terapie |
|
V. Tematický den - Demokracie |
|
Vánoční Hvězda 2017 |
|
Vánoční hvězda 2018 |
|
Vietnamské dítě v české škole - jak (ne)řešit jinakost |
|
Výchovné mimovýukové aktivity vhodné pro děti rozdílného kulturního původu |
|
Zahájení školní roku na Jaboku 2019/2020 |
|
Zahájení školního roku |
|
Zahájení školního roku 2018/2019 |
|
Zahradní slavnost |
|
Zahradní slavnost |
|
Zahradní slavnost 2018 |
|
Zahradní slavnost 2019 |
|
Základy komunikace s lidmi s demencí |
|
Základy komunikace s lidmi s demencí |
|
Základy komunikace s lidmi s demencí |
|
Základy křesťanské etiky a mravnosti |
|
Základy křesťanské etiky a mravnosti |
|
Základy mediace pro sociální pracovníky |
|
Základy mediace pro sociální pracovníky |
|
Základy mediace pro sociální pracovníky |
|
Základy mediace pro sociální pracovníky |
|
Zprostředkované učení v praxi - využití v rámci individualizace a inkluze |
|
Zprostředkované učení v praxi - využití v rámci individualizace a inkluze |
|
Zprostředkované učení v praxi - využití v rámci individualizace a inkluze |
|
Zprostředkované učení v praxi - využití v rámci individualizace a inkluze |
|
Zprostředkované učení v praxi - využití v rámci individualizace a inkluze |