|
Úvod do zahradní terapie |
|
Angličtina - obecný kurz |
|
Angličtina - obecný kurz |
|
Angličtina pro sociální pracovníky |
|
Asistent pedagoga - léto 2017 |
|
Asistent pedagoga - PÁTEK |
|
Asistent pedagoga - PÁTKY, 2017 |
|
Asistent pedagoga - STŘEDA VEČER |
|
Asistent pedagoga [19. 8. - 30. 8. 2019] |
|
Biblická blahoslavenství jako inspirace pro sociální práci: o spirituální dimenzi sociálně-pastoračního pracovníka |
|
Biblická blahoslavenství jako inspirace pro sociální práci: o spirituální dimenzi sociálně-pastoračního pracovníka |
|
Dialog jako pracovní nástroj v pomáhající profesi |
|
Doprovázení umírajících a jejich rodin a pozůstalých |
|
Doprovázení umírajících a jejich rodin a pozůstalých |
|
Doprovázení umírajících a jejich rodin a pozůstalých - PÁTEK |
|
Kdo jsou Romové a romské dítě v české škole |
|
Komunikace s nemotivovaným klientem |
|
Kritické myšlení v pedagogické praxi |
|
Kritické myšlení v pedagogické praxi |
|
Kvalifikační kurz pro pracovníky v sociálních službách |
|
Lidská práva v pedagogické praxi |
|
Metoda FIE a zkušenost zprostředkovaného učení - využití pro práci s dětmi cizinců |
|
Metody psychohygieny pro seberozvoj a praxi |
|
Metody zážitkové pedagogiky a její použitelnost v běžné škole |
|
Možnosti komunikace ve skupině prostřednictvím hudby, pohybu a výtvarné činnosti |
|
Možnosti komunikace ve skupině prostřednictvím hudby, pohybu a výtvarné činnosti |
|
Možnosti spolupráce školy a OSPOD při podpoře dětí z ohrožených rodin |
|
Možnosti využití případových konferencí v práci s rodinou |
|
Multikulturalita ve školním prostředí: role pedagogů a jejich asistentů v podpoře vzdělávání žáků z etnických menšin |
|
Muzikoterapie pro celostní rozvoj |
|
Muzikoterapie pro celostní rozvoj |
|
Pedagog - vedoucí zájmových kroužků |
|
Pedagog volného času - SOBOTA |
|
Pedagog volného času, asistent pedagoga - dálkový (STŘEDY) |
|
Pedagog volného času, asistent pedagoga - SOBOTY, 2017 |
|
Po stopách křesťanství v moderní společnosti |
|
Práce s vinou a smířením v pedagogickém prostředí |
|
Práce s vinou a smířením v pedagogickém prostředí |
|
Práce s vinou a smířením v pomáhajících profesích |
|
Práce s vinou a smířením v pomáhajících profesích |
|
Práce se skupinou, příprava a vedení skupinových programů |
|
Práce se skupinou, příprava a vedení skupinových programů |
|
Pracovník v sociálních službách |
|
Praktické dovednosti pro zahradní terapii |
|
Reminiscence - využití vzpomínek při práci se seniory |
|
S knihou po škole – Školní čtenářský klub |
|
Setkání s islámem a cizinci - základní religionistické a právní souvislosti |
|
Setkání s islámem a cizinci - základní religionistické a právní souvislosti |
|
Skupinové prožitkové bubnohraní |
|
Specifika práce s dětmi s podezřením na syndrom CAN a CAS |
|
Specifika práce se seniorem s demencí |
|
Supervize a sdílení zkušeností |
|
Supervize pedagogické praxe |
|
Supervize sociální a pedagogické praxe |
|
Supervize sociální a pedagogické praxe |
|
Uvedení do vztahu práva a etiky pro každodenní praxi |
|
Úvod do dluhové problematiky v praxi sociálního pracovníka |
|
Úvod do sociálního zemědělství |
|
Vokální interpretace byzantské a postbyzantské hudby východního křesťanství I. |
|
Vokální interpretace byzantské a postbyzantské hudby východního křesťanství II. |
|
Základy čtení a psaní právních textů pro sociální pracovníky |
|
Základy čtení a psaní právních textů pro sociální pracovníky |
|
Základy finančního řízení pro vedoucí pracovníky v sociálních službách |
|
Základy mediace pro sociální pracovníky |
|
Základy mediace pro sociální pracovníky |